środa, 24 kwietnia 2019

w ukryciu




"może kiedyś się spotkamy
gdzieś na brzegu różnych miast
wydasz mi się dziwnie znany
ja ci powiem - to ten czas
zniknie wtedy to, co było
te historie jak labirynt
i zaczniemy żyć tą chwilą
świat łagodny będzie, miły
kiedy minę cię przypadkiem
będziesz wiedział, że to ja
mam cię chronić przed upadkiem
czy na jawie czy też w snach
choć być może ja odgadnę
że to właśnie byłeś ty
będzie czas na tę zagadkę
choć błądzimy jak wśród mgły
a być może jednocześnie
odkryjemy się nawzajem
i nie będzie już za wcześnie
bo spotkanie będzie darem
albo może nic nie będzie
choć przejdziemy obok siebie
będę szukać ust tych wszędzie
nieświadomie szukam ciebie
i unoszę się wśród gwiazd
zawieszona w słodkich pyłach
chciałam więc zatrzymać czas
lecz do ciebie nie zdążyłam
jeśli wcale mnie nie znajdziesz
pozostanę gdzieś w ukryciu
odkryj proszę całą prawdę
zdarz mi się w kolejnym życiu.
/Aleksandra Steć / 19/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz