sobota, 14 grudnia 2019

kiedy możliwości uwierzą w Ciebie



"Kiedyś chciałam, aby każdy mnie lubił.
Dziś wiem, że do lubienia nie zmusi się nikogo.
 Kiedyś chciałam, aby ludzie dobrze o mnie myśleli. 
Dziś wystarczy mi garstka zaufanych przyjaciół. 
Kiedyś uważałam, że wszyscy są idealni, a ja mam problem z dopasowaniem. 
Dziś wiem, że nie ma ideałów i czuję, że nie chcę na siłę dopasowywać się do nikogo.
 Kiedyś zastanawiałam się, jak się zachowywać, aby zaakceptowali mnie inni. 
Dziś jestem sobą i zachowuję się tak, jak uważam za stosowne. Niczego nie wymuszam. 
Nie ze wszystkim się zgadzam. 
Kiedyś poddawałam się od razu. 
Dziś nie tracę nadziei, nie wszystko stracone. 
Kiedyś zależało mi na opinii innych, dziś mam swoje zdanie i własne opinie.
 Kiedyś nie wierzyłam w swoje możliwości. 
Dzisiaj możliwości uwierzyły we mnie..."
/Kaja Kowalewska/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz