środa, 9 marca 2016





"- Jestem taka nieciekawa – stwierdziła Znajoma patrząc w lustro. – Nie mam żadnych talentów, nie potrafię opowiadać pasjonujących historii, niewiele widziałam w świecie, nawet nie mam ładnego uśmiechu – skrzywiła się. - Nie ma we mnie niczego, co mogłoby skłaniać ludzi do przebywania w moim towarzystwie.
Teraz skrzywiła się Wiedźma.
- Ja z tobą przebywam… - zauważyła.
- Ach, ty znasz mnie od wielu lat, pewnie przywykłaś. Wręcz współczuję ci, że mnie znosisz – użalała się nadal Znajoma, a Wiedźma przez chwilę dumała, czy w tej sytuacji nie poużalać się nad sobą. Zamiast tego zapytała jednak:
- Chcesz aby inni cię lubili? A czy ty lubisz siebie?
Znajoma osłupiała i zamilkła. Może rzeczywiście nigdy nie próbowała zaprzyjaźnić się z samą sobą?"

/Zapiski Wiedźmy/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz