środa, 8 listopada 2017

co ma być to będzie...

"Wiesz, z moją mamą zgadzam się w niewielu, bardzo niewielu sprawach, 
ale kiedyś powiedziała jedną niesłychanie mądrą rzecz: 
jeśli dwoje ludzi ma być ze sobą, to stanie się tak niezależnie od wszystkiego. 
A jeśli gdzieś zapisane jest, że nie są dla siebie przeznaczeni,
 to cokolwiek by się robiło, prędzej czy później się taki związek rozpadnie. 
Wynika z tego, że nie powinniśmy próbować zawracać kijem Wisły, 
tylko czasem dać się porwać nurtowi wydarzeń.
 Co ma być, to będzie. 
Nie jesteśmy w stanie wszystkiego sobie w życiu ułożyć i zaplanować."
/Jakub Małecki/


" - Chciałbym, żeby moja mama była tu dzisiaj, bez sensu, całkowicie nierealne życzenie.
Wzrusza ramionami i odwraca się w moja stronę, tłumiąc ten uśmiech, który zawsze mnie zabija.
-To wcale nie jest takie bez sensu, że chciałbyś ją znowu zobaczyć.
- Nie tyle chodzi o to, że chciałbym ją zobaczyć - odpowiada, spoglądając na mnie wzrokiem, który jest znacznie starszy niż jego wiek.
- Chciałbym, żeby ona zobaczyła ciebie..."
/Katja Millay/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz