środa, 30 stycznia 2019

nuczyłam się




"Jeśli nauczyłam się czegoś od życia, to tego, że czasami najciemniejsze momenty mogą doprowadzić nas do najjaśniejszych miejsc.
Nauczyłam się, że najbardziej toksyczni ludzie mogą uczyć nas tego, co najważniejsze.
Że nasze najbardziej bolesne zmagania mogą zapewnić nam najbardziej niezbędny wzrost;
I że najbardziej przejmujące straty przyjaźni i miłości, mogą ustąpić miejsca cudowności.
Nauczyłam się, że to, co wydaje się klątwą, może być błogosławieństwem,
a to, co wydaje się być końcem ścieżki, jest odkryciem tego, że powinniśmy wybrać inną drogę.
Nauczyłam się, że nawet, jeśli coś wydaje się trudne, zawsze jest nadzieja.
I nauczyłam się, że nawet jeśli czujemy się bezradni lub okropni, nie możemy się poddać.
Musimy kontynuować.
Nawet gdy jest to przerażające,
nawet gdy wszystkie nasze siły wydają się wyczerpane, musimy nadal się podnosić i iść naprzód, ponieważ cokolwiek walczymy w tej chwili, minie i odniesiemy sukces.
Dotychczas udało się.
Możemy przetrwać wszystko, 
co będzie potem...."
/Daniell Koepke/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz