środa, 18 października 2017

Kobieta Szczęśliwa






"Moim zdaniem lepiej udawać głupszą. Po pierwsze, jeśli można udawać głupszą, niż się jest, to znaczy, że nie jest się tak całkiem głupią. Po drugie, kobiety inteligentne robią wrażenie przemądrzałych.
***
Teraz gdy się spytasz gwiazdy co robi, że tak dobrze wyglada odpowiada albo geny albo seks. Nie przypominam sobie żeby od seksu powiększały się usta. Widocznie źle to robiłam.
***
(...) mózg to najseksowniejszy męski organ. Prawdziwa tragedia to przystojny facet, ale durny i bez poczucia humoru.
***
Zazdroszczę ludziom, którzy potrafią się cieszyć byle czym. Nawet złą opinią.
***
Wkurza mnie gdy ktoś mówi, że pieniądze szczęścia nie dają.
***
(...) Najpierw poprawnie, potem szczerze. Najważniejsze jest zdrowie. Zaraz po pieniądzach. Im dłużej żyję, tym bardziej uważam, że pieniądze są potrzebne do wszystkiego. I do tego, żeby być zdrowym – odpowiednio się odżywiać, wypoczywać i, kiedy zajdzie potrzeba, leczyć.(…) Nawet miłość, która jest ponoć najważniejsza, kiedy ludzie myślą tylko o tym, jak związać koniec z końcem i co wsadzić do garnka, można włożyć między bajki.
***
Jest pani szczęśliwa?
- Tak naprawdę to nie wiem. Pani Wisława Szymborska powiedziała, że życie czasami bywa znośne. Ja byłam na przykład szczęśliwa, kiedy mój pies po chorobie wyzdrowiał. Wtedy pomyślałam, że to szczęście było. I byłam szczęśliwa, jak mój mąż przestał pić. Są takie momenty, kiedy człowiek jest bardzo szczęśliwy. Natomiast, żeby tak w ogóle, to nie. Tylko wariat może być tak bez przerwy szczęśliwy. I całe szczęście! "

/Każdy szczyt ma swój Czubaszek. Maria Czubaszek w rozmowie z Arturem Andrusem/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz