wtorek, 29 maja 2018

k*** mać to za mało


"- Miał pan dużo szczęścia w życiu.
- Miałem.
Ale mu pomogłem, bo jestem prowokatorem losu.
Często podkreślam,
że nie czuję się w żaden sposób obdarzony niezwykłymi talentami czy predyspozycjami,
poza dużą odwagą, tupetem, chęcią spróbowania.
Bywałem odrzucony, niedoceniony, wywalony.
Ale nigdy nie dałem sobie wykastrować marzeń.
/Kuba Wojewódzki "Polityka"/


P.S.
"Nie mów mi: "będzie dobrze", kiedy ja wiem, że nie będzie.
Jak ja nie lubię, kiedy jestem w rozsypce, mój świat się rozpierdziela na drobne kawałeczki,
a ktoś wyskakuje, że będzie dobrze.
 Fakt, kiedyś na pewno będzie, ale nie teraz.
Teraz to ja mam ochotę poużalać się nad sobą, poprzeklinać, mam ochotę rzucić talerzem o ścianę.
I krzyczeć, że mi źle.
I pozwól mi na to, nie wyskakuj z farmazonami, że za chwilę mi ulży.
Bo nie ulży. Bo potrzebuję czasu, bo muszę się wybeczeć, wyżalić, muszę w sobie przerobić ból.
 A potem się podniosę. (...)
Bo jak to mówią, są takie dni, że k*** mać to za mało."
/Gabriela Gargaś, Minione chwile/

P.S.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz