sobota, 18 marca 2017

nie/straszna odwaga....





"Każdy się boi, nie znam nikogo, kto by nigdy nie czuł lęku.
 I chyba nie o to chodzi, żeby się nie bać, tylko by pomimo strachu działać. 
Na tym polega odwaga. 
Ja byłam odważna już od dziecka, zawsze koledzy wypychali mnie do przodu, jak trzeba było coś załatwić z nauczycielem. 
To mi zostało do dziś, ale to nie znaczy, że się nie boję i nic mnie nie stresuje.
 Przez lata wypracowałam w sobie sposoby na pokonywanie lęku.
 Po pierwsze, staram się go zracjonalizować, 
bo lęk powoduje, że najczęściej wyolbrzymiamy to, czego się boimy. 
Jak już się z tym zmierzymy, to okazuje się, że strach miał wielkie oczy.
 Po drugie, walczę z lękiem pozytywnymi afirmacjami, to mnie wzmacnia.
 Pokonywanie lęków jest napędzające, dodaje wiary w siebie i swoje możliwości. 
Jest takie powiedzenie: 
"Do odważnych świat należy!",
 ja je bardzo lubię."
/Joanna Kulig
/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz