poniedziałek, 4 września 2017

niech się dzieje normalność....

"Nie daj mi, Boże, 
podróżować tam, dokąd nie powinniśmy podróżować. 
Uchroń mnie przed wędrówką w czasie, 
pozwól mi zostać tam, gdzie jest miejsce moje.
 Pozwól mi mieszkać między przyszłością a przeszłością, 
między jutrem a wczoraj. 
Niech się nic, co się stało, nie odstaje i niech się nie staje nic,
 co jeszcze nie dojrzało, aby stać się.
 Niech się dzieje normalność, choćby byłą najokrutniejsza. 
I niech się nie cofa ani nie śpieszy zegar czasu mojego,
 niech nie wracają cienie świetności ani marności mojej. 
Amen."
/Agnieszka Osiecka, Zabiłam ptaka w locie/


 P.S.

 "Powiedziałem mu: "Zmień swoją przeszłość".
 Powiedział, że nie rozumie. Powtórzyłem raz jeszcze: "Zmień swoją przeszłość". 
Znowu spojrzał na mnie skołowany. 
W końcu krzyknąłem do niego: "Zmień swoją przeszłość!!!", 
a on odkrzyknął: "Nie mogę!".
 Na co powiedziałem: 
"To po cholerę tam w takim razie żyjesz?".
 Zrozumiał....."

/Richard Bandler/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz