wtorek, 27 lutego 2018

teoria na miłość



"Kiedy miałam dziesięć lat,myślałam, 
że wyjdę za mąż, mój mąż będzie mnie bezgranicznie kochał 
i będziemy sobie żyli jak w bańce mydlanej.
 Kiedy miałam dwadzieścia lat, wierzyłam w miłość do grobowej deski i w to, 
że jeśli ten, to już na zawsze. 
W wieku trzydziestu lat dowiedziałam się, 
że nie ma nic na zawsze, a kochać można wiele razy. 
W wieku czterdziestu lat zdałam sobie sprawę, 
że ten, którego kochasz, może dać ci kopa w tyłek, 
a życie nie przynosi prostych rozwiązań.
 Teraz, kiedy jestem już stara,
 wiem, że mimo zranień i potłuczeń można nadal kochać,
 a o miłość zawsze trzeba walczyć."
/Gabriela Gargaś, Pośród żółtych płatków róż/

P.S.

" - Jeżeli to prawda,
że w przyrodzie nic z niczego nie powstaje
i nic nie ginie bez śladu
to ja się, qrwa, uprzejmie pytam
co się stało z naszą miłością?!
gdzie ona teraz jest?!"

/Jarosław Borszewicz/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz