środa, 14 lutego 2018

zrób mi rewolucję



"Znam swój charakter aż nadto i dużo w życiu przeżyłem, 
żeby wiedzieć że byle co mnie nie wzruszy. 
Ale kobieta którą widzę ma siłę, ma moc, ma klasę. 
Tak, zachwyca mnie i zawsze kiedy ją widzę mam rozszerzone źrenice.
Taką która nie boi się brać z życiem za bary
 i wie że w życiu albo masz twardą dupę i sięgasz po swoje 
albo przyglądasz się wszystkiemu niczym dziecko oglądające zabawki przez szybę w Pewexie.
Nie muszę się martwić o jej utrzymanie bo ona nie potrzebuje faceta,  
żeby mieć dom. 
Sama radzi sobie lepiej niż większość z nich.
 Lwicę, która nie waha się pokazać zębów broniąc swojego stada i interesów.
Kobietę, która nie boi się powiedzieć "stój" i "chodź", której pewność siebie, wrodzona ciekawość i intelekt przebija jakikolwiek strach i wątpliwości.
Widzę kobietę, która jak czołg wjeżdża w moje życie
 i robi taką rewolucję, że mózg myli endorfiny z szarymi komórkami.
Za taką poszedłbym do piekła.
Tak, mam bujną wyobraźnię.
Zrób mi rewolucję.
/Obywatel K./

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz