środa, 1 maja 2019

moje Życie...lubię



"Lubię proste rzeczy.
"Lubię usiąść w ciepłą noc na balkonie z kieliszkiem wina i patrzyć w gwiazdy.
Lubię zapalić papierosa siedząc na ławce w parku i patrząc się na płynącą spokojnie rzekę. 
Lubię czytać książki, przewracać niecierpliwie strony, nie mogąc doczekać się zakończenia. 
Lubię słuchać muzyki, odpłynąć chociaż na chwilę w inny świat. 
Lubię oglądać seriale, opierając się na jego ramieniu, tak jak na najwygodniejszej poduszce. 
Lubię wyjść z przyjaciółkami na imprezę, 
a później obudzić się na kacu w mieszkaniu jednej z nich i wspólnie narzekać. 
Lubię bawić się z dziećmi, z zaciekawieniem słuchać o ich dziecięcych problemach. 
Lubię, gdy dzwoni do mnie babcia i przez godzinę opowiada o różnych rzeczach,
 jestem wdzięczna światu, że nadal ją mam i mogę tego słuchać. 
Lubię spotykać moich znajomych z pracy czy ze studiów. Każdy z nich jest inny i przekazuje mi inne uczucia i przemyślenia. 
Lubię tę satysfakcję, kiedy zaliczam trudny egzamin, do którego długo się przygotowywałam. 
Lubię, gdy moje przyjaciółki opowiadają mi o głupotach,
bo wiedzą, że nigdy nie zostawię ich nawet z najmniejszym problemem.
Lubię chodzić na koncerty i skakać pod samą sceną.
Lubię malować, śpiewać i pisać, bo dzięki temu mogę wyrazić prawdziwą siebie.
Lubię inteligentne rozmowy, takie, po których coś w moim życiu się zmienia, nawet jeśli w niewielkim stopniu. Lubię kwiaty, rośliny, naturę i zwierzęta.
Lubię mało uczęszczane miejsca, bo trochę jak kot chodzę własnymi drogami.
Lubię jechać na działkę i odciąć się od całego świata, wyłączyć telefon, leżeć na plaży i kąpać się z nim w jeziorze całkiem nago o północy.
Lubię, gdy idziemy razem za rękę i wszyscy widzą, że jestem jego.
Lubię za nim tęsknić, ale tylko wtedy, gdy wiem, że wróci.
Lubię swoje życie.
Jest takie proste, bez fajerwerków.
Ale w tym jest właśnie to niesamowite piękno,
a cała trudność polega na tym by je dostrzec.
Moje życie"
/sorryforallthetears (tumblr)/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz