wtorek, 23 maja 2017

co robić....?




"Co robić?
Uświadomić sobie, że jutra może już nie będzie. 
Nauczyć się żyć chwilą, która jest. 
To znaczy przyjąć, że wszystko to, co było, to było,
 ale już tego nie ma, a to co będzie, tak naprawdę nie musi się zdarzyć. 
A więc bawić się tak, jakby to był ostatni dzień naszego życia."
/Zbigniew Wodecki/

"Rzuć to wszystko, wszystko co złe
Co gnębi cię
Zostaw troski za sobą gdzieś
I ze mną pędź,
Właśnie ze mną!
Ty ze mną obok, ja z tobą
Niech szampan strzeli nam na drogę
Zwyczajne w nadzwyczajne znów odmieńmy dni
Słuchaj proszę
Niech inni w grudniu, my w kwietniu
Niech inni w deszczu, lecz my słoneczni
I w kolorowe zmieńmy te bezbarwne sny
Uwierz nagle w różowy czas
Przecież mnie masz
Rzuć to wszystko, zostaw co złe
Lepiej już mnie, mnie pokochaj
Niech inni w grudniu, my w kwietniu
Niech inni w deszczu, lecz my słoneczni
I w kolorowe zmieńmy te bezbarwne sny
Słuchaj proszę,
Co było przeszło, nie wróci
Wczorajszy smutek niech już nie smuci
Wiec zostaw, zostaw wszystko
I zatrzymaj mnie!"
/Tekst: Leszek Długosz, Muzyka: Zbigniew Wodecki, 1976 rok,
Odświeżona wersja z zespołem Mitch & Mitch 201r./

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz