wtorek, 3 listopada 2015

"chciałabym...."



"Chciałbym, żeby ktoś znał mnie w całości, żeby wiedziała o mnie wszystko....
Że słodzenie zielonej herbaty to dla mnie niewybaczalna zbrodnia, że nie słodzę kawy....
Żeby wiedziała jak ogrzać moje dłonie....
Żeby znała na pamięć układ pieprzyków na mojej skórze....
I żeby wiedziała po czym mam tę bliznę na palcu....
Chciałbym, żeby ktoś przestudiował mnie od czubków palców stóp aż po końcówki włosów na głowie.
I żeby wiedziała jaki smak czekolady to mój ulubiony, i która uwielbiam jeść....
Chciałbym, żeby istniał ktoś taki, kto będzie, kiedy będę go potrzebował...
I żeby ona też mnie potrzebowała....
Ale przede wszystkim...
Przede wszystkim chciałbym, żeby ten ktoś mnie pokochał, w całości....
razem z tymi wszystkimi pierdołami..."
/.../
 P.Ch. Dziękuje :)
P.S.

"Na zewnątrz renifery mogą sobie przelatywać po niebie na tle jasnej tarczy księżyca. Na zewnątrz mogą padać pytania, błędne odpowiedzi i kłamstwa, które lepiej powiedzieć. Na zewnątrz może być zimno. Ale ja jestem tu. I on także. Liczy się tylko to, że będę go trzymał w objęciach, a on będzie obejmował mnie – dopóki się nie ogrzeję, dopóki nie poczuję, że tu jest moje miejsce."

/Davida Levithana, Podaruj mi miłość/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz