piątek, 6 listopada 2015

To już ROK....ze sobą i z Wami...!




Mój blog to tylko albo i aż emocje ubrane w słowa...zwykła codzienność i życie które sprawia różne niespodzianki każdego dnia...
Tu piszę o emocjach i...z emocjami…
o świecie, życiu, ludziach, uczuciach, wspomnieniach, marzeniach, nadziejach, rozgoryczeniach…
Tu jestem najbardziej sobą...bez makijażu, maski i parasola ochronnego....
Mój blog to moja opowieść o codzienności…z kolcami i całą resztą…
Bo słowa to tylko słowa, dopóki nie zrozumiesz, co znaczą…
A z emocjami to sprawa w ogóle nie taka łatwa…
To są tylko przemyślenia, często nie moje ale utożsamiam się z nimi....
mam zbyt wiele pokory w sobie by pouczać kogokolwiek, trochę zakrętów za mną, patrzę na nie z innej perspektywy - moich uczuć i emocji, przez co jestem może bardziej wyrozumiała dla innych...
Taki jest mój Blog!
Dziękuję za odwiedziny....

Statystycznie...
365 dni  i ponad 6000 odsłon na obecną chwilę :)))
Fajnie, że jesteście :)

P.S.
Bloga piszę przede wszystkim dla siebie, nie po to, by się komuś podobał… I wiem, że nie każdemu może się tu podobać – rozumiem i szanuję zdanie każdego… I o to samo proszę – o uszanowanie tego mojego świata, mnie i moich czytelników...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz