czwartek, 4 lutego 2016

Z listów na wyczerpanym papierze...



Agnieszka :
Jeremi,nie śnij mi się w TEN SPOSÓB !....Nie śnij mi sie w ten sposób,bo to po prostu nie wypada.Tutaj w Szwecji...,wszystko jest takie przyzwoite!A moja tęsknota za Tobą jest gorąca i nieprzyzwoita jak Twoja za mną.I też chyba jestem"na finiszu",bo tak się we mnie rozszalało i rozśpiewało.
Jeremi:
I napisałaś "Bardzo za Tobą tęsknię"...
Telegramu, to jeszcze nigdy w życiu nie czytałem tyle razy - a jeszcze ile razy będę go czytał... Bo to jest cudownie napisany telegram! Telegraficzna moja! Zagubiony w Tobie jestem, porozrzucany po zwrotkach Twoich piosenek, zamroczony tak samo Twoimi ustami jak tym, co one mówią, spragniony jestem Ciebie, ciepła Twojego, humoru poczucia Twojego, uśmiechu Twojego, spojrzenia Twojego, "r" Twojego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz